Hora Roja (40)

e28a8b_8f6bcf3a70d24555a3c3bff7bca3fce1_jpg_srz_712_310_75_22_0_50_1_20_0

BRETOLÍSME RADIOFÒNIC DEL MONTSENY
Programa realitzat per Nico Flors als controls tècnics i Jordi Campdepadrós i la arribada de l’Oriol Garcia a últim moment.
Dijous 19 de novembre a les 22:00
em començat em punk de la mà del personatge Blag Dahlia que no es altre que Paul Cafaro i em posat emes de les bandes que a participat com ,Dwarves, mondo generator , the Uncontrollables …
També em indagat en al segell americà de Thrill Jockey records dels Ligthing Bolt on em trobat grates sorpreses .

També em fet repàs a la agenda musical del cap de setmana on em remarcat al zoncert de presentació del nou disc de Za .
salut i rock &roll !! ens podeu seguir a facebook la web i cada dijous a Ràdio Vitamènia en directe a les 22:00 en directa o descarregar al podcast

Programa emès dijous, 12 de novembre de 2015 de 10 a 11 de la nit
http://www.ivoox.com/2015-11-19-hora-roja-programa-40_md_9449947_wp_1.mp3″ Descarregar

Deixa un comentari

